Power Workout – trening dla CIEBIE!

Standardowy

Power Workout
- po raz pierwszy

w Polsce!

TYLKO W ZIELONEJ GÓRZE

Strona ta poświęcona jest treningom dla kobiet z odważnikami Kettlebells.

[nie wiesz co to?]

Znajdziesz tutaj zestawy ćwiczeń, które DZIAŁAJĄ.

[oszczędzisz swój czas i pieniądze]

Zmotywujemy Cię na treningu do pracy na 300%.

[sprawdź termin zajęć]

Jeżeli po trzech miesiącach nie zobaczysz obiecywanych efektów

- zwrócimy Ci pieniądze!

Zainteresowana?

11 przemyśleń na temat “Power Workout – trening dla CIEBIE!

  1. ~janisz

    Witam, swietne filmiki, super mi sie przy nich cwiczy :-) Bardzo podobaja mi sie cwiczenia z kettleball, niestety tu gdzie mieszkam , nie ma zadnego klubu,gdzie moge sie nauczyc jak poprawnie ich uzywac. Czy moglabym prosic o pare porad, tak, aby nie dorobic sie zadnej powaznej kontuzji cwiczac z domu ? Bylabym bardzo wdzieczna ,gdyby mogla Pani napisac na co zwracac uwage przy cwiczeniach z kettleball
    Pozdrawiam
    Dorota

  2. ~dorota

    Cwiczenia rewelacyjne, zarazilam sie nimi :-) Czy istnieje mozliwosc dodania wszystkich filmikow do zakladki cwiczenia, tak aby byly w jednym miejscu ?

  3. ~SGB

    elektroniczne urządzenie, które pilnuje czasu między Ćwiczeniami.. co to takiego.. i gdzie mozna to kupic ..?

  4. Trenujemy od 4 miesięcy street workout, i ten blog jest baaaardzo przydatny. Chcielibyśmy go opublikować na naszej stronie na facebooku, Workout Life, jeżeli się zgadasz proszę o odpowiedź na maila. Nie obrażę się, jeżeli opublikujesz też naszą stronkę. Pozdrawiamy!
    ~ Makapaka i Mała Mi

  5. ~Asia

    Czy sa jakies cwiczenia na zwiekszenie obwodow ud i posladkow? Czy latwiej taki cel osiagnac cwiczac w domu, np. przysiady, czy lepiej isc na silownie. Jedyny obwod jaki chcialabym zmniejszyc to talia. Czy moglabys mi doradzic jakis trening na pelne uda i posladki bez tej lansowanej „seksownej” przerwy, i jak najwezsza talia?
    Czy latwiej mi bedzie osiagnac zamierzone efekty w cwiczac w domu, czy na silowni? Czy aeroby moga mi w tym pomoc, czy wrecz przeciwnie?
    Ostatnio mialam przerwe, ale wczesniej chodzilam na spinning, legs tums & bums (mieszkam w Anglii) i sporadycznie na basen. Od grudnia znowu bede mogla zadbac o siebie. Bardzo prosze o podpowiedz.

    • an_ge

      Ciężko mi o obiektywizm, bo brzydzę się aerobami. Skoncentrowałabym się na treningu kulturystycznym, zwiększającym objętość mięśnia. Różne przysiady oddziałują na różne partie uda/pośladka, postaram się zamieścić na YT taki trening z rozpiską. Jeżeli masz ochotę wcześniej o tym poczytać (teorię treningu bodybuilding) polecam http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp. Znajdziesz tam trening na siłowni – ja z kolei nakręcę taki domowy.
      Co do talii, spróbuj tego – Combo 61

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>