I’m on a seafood diet. I see food and I eat it.

Standardowy

Kolor włosów zobowiązuje – nie umiem zmusić bloga, by mi ładnie ramkę z youtuba wstawił. Tak więc klikajcie TU.

Z przyczyn technicznych – z filmikami szaleć będziemy w połowie lutego. Spożytkujemy więc czas na omówieniu strategii i systemu ćwiczeń i wstępie do Twoich intensywniejszych treningów. Dwa zdania słowem wstępu:

Nie, nie będziesz wyglądała jak mężczyzna – ćwicząc jak mężczyzna, tak jak facet kupujący tampony nie dostanie nagle okresu.

„Zakwasy” to tylko chrzest bojowy. Jeżeli ktoś Ci powiem, że jak nie masz zakwasów to znaczy że nie ćwiczyłaś porządnie – daj mu numer na infolinię z psychologiem.

A teraz system:
Jestem Zielona – nie mam kondycji / mam dużą nadwagę / jestem po drugiej z kolei 18stce.
Jestem Pomarańczowa – coś tam kumam / mam lekką nadwagę / lenistwo nie jest mi obce.
Jestem Czerwona – jestem aktywna / lubię sport / chcę dopracować swoje ciało.
Jestem Wariatką – jestem wariatką.
Jak zdążyłaś się domyśleć, poziom trudności jest podzielony na 3. Jeżeli jesteś wariatką, lub instruktorką fitness (a na to samo wychodzi), będziesz odwiedzać mnie po Wyzwania Treningowe.
Nie martw się, iż zaczynasz jako Zielona. Każdy zaczyna jako Zielony, by móc przejść dalej.

Teraz strategia:
Ćwiczenia wykonujemy w powtórzeniach i seriach.
Ilość powtórzeń jest zależna od Twojego koloru.
Ilość serii (1 seria to np. 5 powtórzeń danego ćwiczenia) będzie podawana każdorazowo.

Twoja rozpiska:

Zielona:
1. 3 serie po 1 minucie (15 sekund przerwy pomiędzy seriami) podskoków
2. 3 serie po 10 przysiadów (10 sekund przerwy pomiędzy seriami)
3. 3 serie po 5 damskich pompek (10 sekund przerwy pomiędzy seriami)

Pomarańczowa:
1. 3 serie po 30 sekund (7 sekund przerwy pomiędzy seriami) podskoków – kolana wysoko
2. 3 serie po 20 przysiadów (10 sekund przerwy pomiędzy seriami)
3. 3 serie po 7 pompek (10 sekund przerwy pomiędzy seriami)

Czerwona:
1. 3 serie po 35 sekund (7 sekund przerwy pomiędzy seriami) podskoków
2. 3 serie po 20 przysiadów z obciążeniem (10 sekund przerwy pomiędzy seriami)
3. 3 serie po 10 pompek (7 sekund przerwy pomiędzy seriami)

Ile razy masz przebrnąć przez to czasowo-powtórzeniowe piekiełko? Postaraj się dwa razy. Trzy to będzie naprawdę super!