Szukając siły, sensu i mieszkania.

Standardowy

Od dwóch tygodni usilnie próbuję wyhodować sobie drugą parę rąk, oczu i jakiś zastępczy mózg. Nie będę się żalić jak mi źle i niedobrze, bo pracy nawał, a ćwiczyć nie ma kiedy. Znasz to z … boże, najpierw chciałam napisać „aborcji” a potem „obdukcji”. Znasz to z autopsji, cholera no.

Była taka książka i był taki film na jej podstawie, z młodym Keanu Reevesem. Johny Mnemonic. Mam straszny żal do świata, że nie jesteśmy jeszcze na tym poziomie zaawansowania bio-technologicznego. Nowe, idealne i piękne ciało sterowane naszymi myślami to jeszcze nie ta epoka. Ale chociaż możliwość zgrywania pamięci by się przydała. Nagrać, wyjąć, mieć cudownie wolny mózg – działający szybciej, bo właśnie pamięć się zwolniła i mamy więcej miejsca operacyjnego.

Jak powiedział Ruth E.Renkl – „Żyjesz dłużej jak tylko uświadomisz sobie, że czas który spędzasz na zamartwianiu się, jest czasem straconym.”
Jeżeli nie masz na coś wpływu (nie mówię tu o powstrzymywaniu się przed kolejną porcja szarlotki), a musisz w tym brać udział – po prostu to rób. Wyłącz się. Wyłącz myślenie o tym jak Ci źle i niedobrze. Martwienie się i skomlenie o tym tylko przedłuży stan „idźmistąd”. Wyłącz myślenie, że mogłabyś w tej chwili robić coś ekstra. Że na Grouponie jest wycieczka allinclusive na Dominikany (dziękuję drogi spamie, moje życie właśnie stało się trudniejsze).

Zróbmy to szybko, zanim dotrze do nas, że to jest bez sensu – jak mówi Król, nie Elvis.

Jeżeli zaś robisz-robisz-robisz, a efektów nie widać – nie załamuj się. Najczęściej finał jednej rzeczy jest tylko początkiem pracy nad czymś inny.

Twoja „trucizna” na czwartek
Czas: 10 – 12 min

Ćwiczenia:
1. Przeskoki w pompce
2. Kolanko bokiem w podporze na ręce
3. Przysiad sumo
4. Stół bez nóg

Twoja rozpiska:
Pamiętaj że pracują mięśnie skośne brzucha! Jeżeli ich nie czujesz w ćwiczeniach, to mocniej spinaj brzuch i tyłek!

Zielona – dwa razy seria. 20 sekund ćwiczenia, 10 sekund odpoczynku.
Pomarańczowa – dwa razy seria pod rząd, przerwa dwa razy seria pod rząd. 20/5 sekund
Czerwona – trzy, cztery razy po dwie serie. 20/5 sekund

Enjoy!