Zawsze chciałam wyglądać jak

Standardowy

……… Jessica Simpson.

Już nie.

Może nie wiesz kto to Jessica S., ale konia z rzędem tej, która patrząc na poniższy teledysk nie pomyślała „łaaaa, ja też taaaaak…” (mężczyzno nie wnikaj).

W moim przypadku było to jeszcze basowe „E E E E E E E!” i ruszanie bioderkiem.

W ‚the making of..’, na planie teledysku z telefonem, wypowiedział się krótko trener personalny gwiazdy: „Głównie zajmuję się pilnowaniem jej, by nie wpierdalała”. Pomyślałam wtedy niczym kambodżańskie dziecko „DZIWNE. Płacić komuś by nie wpierdalać..”.

Najwidoczniej jednak, pomimo pożądanych efektów, trenera zwolniono.

Nie pocieszaj się, że wszyscy wpierdalają.
Nie tłumacz się, że nie stać Cię na trenera personalnego.
Nie rozgrzeszaj się, gdy po całym dniu niejedzenia, wpierdalasz na noc.

Głupie ciastko kokosowe o średnicy 3cm potrafi mieć 150kcal. A co dopiero paczka. Twoje próby zaprzeczenia i wytłumaczenia, że jak cos jest małe to nie może pomieścić tylu kalorii są słodkie. Ale złe.

Abstrahując od faktu, iż grube babsko zawsze powie, że prawie nic nie je, prócz braku logiki dostrzegam jeszcze pogoń za nowością.

// Rozmowa dwóch kobiet w sklepie sportowym:
A) No, teraz jestem na diecie i schudłam już 2 kilo.
B) Ojej, a jakiej?!
A) Na MŻ’ecie.
B) Łee.
[fanfary dla pointy]

Może 5 lat temu hasło „dieta MŻ” była dość tajemnicza, by wzbudzać sensację. Powrócono jednak do tajnych diet, tajnych treningów i sekretów gwiazd Hoolywood’u. Nie jestem na bieżąco. Podobno dieta składająca się z jedzenia paszy ze słoiczków dla niemowląt była modna w zeszłym roku. Jeżeli więc ktoś ma bardziej aktualnego hiciora – please, share.

Tak czy inaczej – Nie jesteś głodna. Żresz, bo jesteś znudzona. Bo gryzienie związane jest z uczuciem sytości, a sytość z błogością.

Zajmij się więc treningiem. Kocim treningiem.

Twoja „trucizna” kici kici

Czas: 15 minut

Ćwiczenia:
1. Kot skacze
2. Kot poluje
3. Kot idzie
4. Kot spada
5. Kot wspina się

Twoja rozpiska:

Rozgrzej kolana przed skakaniem. Wypręż ciało. Bądź kotem.
Postaraj się być jak najbliżej ziemi. Jeżeli nie dajesz rady – rób pompki. Będziesz głodnym kotem.
Idąc – zachowuj się jak na wysokich szpilkach – zepnij brzuch, tyłek, uda, ściągnij łopatki. Postaraj się maksymalnie kręcić biodrami, by uzyskać napięcie w nogach. Bądź seksownym kotem.
Spadaj na cztery łapy.
Weź coś ciężkiego, może być słownik terminologii medycznej. Będąc na palcach – zepnij wszystkie mięśnie i na sekundę przytyrzymaj ciało w górze. Bądź ciekawskim kotem.

Zielona: 10 powtórzeń każdego ćwiczenia, 2 rundy.
Pomarańczowa: trening na czas – 20sekund ćwiczenie, 5s odpoczynku. 3 rundy.
Czerwona: trening na czas – 20sekund ćwiczenie, 5s odpoczynku. 4 rundy.

Enjoy!