11 przemyśleń na temat “Dobieranie odważnika kettlebell, wiedza tajemna.

  1. ~marycha

    kobieto jestes wielka!!! ja poprosze zmotywowac kogos z gliwic ewentualnie okolic-ja chce takie treningi!pozdrawiam

  2. ~Zuzanna

    Mam pytanie – czy kettlebell nie rozbuduje mi pleców? Szukam czegoś, co pomoże mi zbudować mięśnie, wyszczuplić plecy i górną cześć sylwetki i zbudować tyłek, ale zastanawiam się, czy kettlebell mi pomoże. Wystarczą same swingi, czy któryś z proponowanych na stronie treningów? No i pytanie, jakie obciążenie dobrać, żeby odważnik posłużył mi przez jakiś czas (niestety nie mam dostępu do sklepu).
    Pozdrawiam, Zuzka

  3. ~Zuzanna

    Po prostu mam tendencję do odkładania tłuszczyku u góry, za to przydałoby się dobudować trochę na dole. I nie wiem, czy odważnik pomoże, czy dodatkowo zwiększy dysproporcje, bo Panie na zdj mają śliczne figury, ale jednak dość masywne góry i zastanawiam się, czy maja aż tak intensywne treningi i to efekt lat pracy, czy też szybkie efekty kettla ;D
    Pozdrawiam, Zuza

    • an_ge

      Hej Zuzko,
      plecy same się nie robią ;) trzeba poświęcać im czas – przez podciąganie na drążku, wyciskanie militarne, snatche, wyciskanie leżąc, wiosłowanie, etc.
      Jeżeli skupisz się na swingach, przysiadach, wykrokach – na pewno będziesz bardzo zadowolona.
      Napisz mi na an-ge@o2.pl swoją wagę i wzrost, oraz sportowe doświadczenia, a pomogę ci dobrać pierwszego kettla.

  4. ~Maorissa

    Ange, bede wymieniac zakupiony odwaznik bo jednak kompozyt za duzy (przy swingu zahaczam chwytem o uda – probowalam na wszystkie sposoby, ale mam za krotkie i za tluste kikutki dolne i gorne). Zdecydowalam sie na zeliwny i teraz pytanko, wziac 2×8 (niektore cwiczenia sa z podwojnym obciazeniem) czy 8 i 12? 8-ke testowalam i o ile do swingu chyba troche za lekka i wydje mi sie ze 12-ka bedzie lepsza, to przy snatchach mam stracha ze sobie reke polamie kuleczka. Niestety na mojej wsi nie slyszeli o kettlebellach, wiec technike moge szlifowac tylko z yt.

  5. ~MsImperfection

    Od dwoch lat sie czaje na kettle… Podgladam, obczajam, wizualizuje treningi. No i dzisiaj nadszedl ten dzien – dojechal zamowiony ‚czajnik’
    Jako ze nie mialam szansy ‚machnac’ w realu to sobie wymyslilam, ze skoro kurki zaczynaja mniej wiecej od osmiu kilo to i ja pewnie musze. Bo zadyszki to dostaje jak wstaje z kanapy i ide do kuchni dokarmic weza. Bo jak probowalam z czyms co mialo okolo 10kg to bylo za ciezko i tak dalej.
    Czyli forma raczej whooojowa lub tez calkowity jej brak, No i dziabnelam te osemeczke dzisiaj, rozkraczylam sie pieknie, plecki wyprostowalam, kolanka i kostki w geometrycznie pieknym kacie. Pierdyknelam osemeczke do gory, spodziewajac sie totalnego zastoju gdzies w okolicach klaty. Prosze sobie wyobrazic moje zdziwienie, gdy osemeczka pomknela w gore i zatrzymala sie nad glowa…
    I caly plan – knuty misternie od lat wielu – w pizdu, moje drogie Panie… Bo planowalam genialna byc i obcykana w temacie po 10min pierwszego treningu ;)
    A tu znowu trzeba czekac na ‚Matki Boskiej Pienieznej’ a pozniej na kuriera.

    • an_ge

      Kobiety silne są i basta. Ale spokojnie, 8kg jeszcze pokochasz za to jak Cię będzie męczyć.

  6. ~zingi

    Wszystko super, tylko pytanie: miałam już do czynienia z kettlebellami, podobało mi się to przeogromnie, tylko jak z nimi bezpiecznie ćwiczyć przy chondromalacji rzepek II/III stopień? Odpadają wszelkie przysiady, kucnięcia itp. W ogóle jest to możliwe? Będę wdzięczna bardzo za info.

    • an_ge

      Jako iż nie jestem fizjoterapeutą, zawsze do takowego odsyłam ;)
      Poszukaj fizjoterapeuty, który zna nasz styl machania i idź po poradę.

  7. ~Olga

    Jakim ciężarem najlepiej zacząć przygodę z kettlem jeśli już jakiś czas się wzmacniało mięśnie innymi treningami? ;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>