5 przemyśleń na temat “Przepuklina i TOP 5 błędów w Swingu

  1. ~Przemysław Maj

    Wspaniały artykuł. Pozdrawiam i cieszę się, że ktoś tak konkretnie i rzeczowo opisał problem i możliwość pozbycia się go. Ja dokładnie mam takie same dolegliwości i trening ketlebell bardzo mi pomaga w zapomnieniu o bólu kręgosłupa. Niestety od kilku tygodni jestem uziemiony ze względu na nogę w gipsie i pozostało mi tylko męczenie brzucha i pompki na kolanach.
    Jestem jednak dobrej myśli i jak tylko stanę na nogi zaczynam wracać do treningów, które wspomagają moją długoletnią walkę z bólem pleców jak żaden lek. Z wyrazami szacunku Przemek.

  2. Artykuł The best na 6-stkę z plusem. Wreszcie, napisałaś o tym o czym większość nie chce pisać, tylko woli beztrosko szafować pięknym ciałem. Wiem coś o tym. Sama mam niespojenie s1 a swoje robię;-)). Gdyby nie sport życie było by zdecydowanie nudniejsze i mniej przyjemne. Trzyma się i WALCZ! z głową walcz;-))

  3. ~Mua

    Czytam sobie Twoje starsze wpisy i właśnie trafiłam na ten fragment: „Prowadzę nawet prywatną galerię różnych kettlopodobnych ciekawostek, którą kiedyś opublikuję ku uciesze tłumów [...]„.
    Proooszę, wrzucisz? :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>