Kettlebell – byś była lepsza w tym co robisz

Standardowy

Post przeniesiony pod adres
http://blog.powerworkout.pl/2016/05/kettlebell-bys-bya-lepsza-w-tym-co_4.html

11 przemyśleń na temat “Kettlebell – byś była lepsza w tym co robisz

  1. Nowy trening! :D To najlepszy powód do ruszenia dupska sprzed kompa, jaki mi się trafił od dłuższego czasu. :)

  2. ~Magda

    Mogę prosić o podrzucenie kilku zespołów (łącznie z tymi towarzyszącymi treningowi), bo podzielam gust muzyczny, a wkradła się nuda w moje zaplecze ;)

    • an_ge

      Życie niestety nie jest takie proste ;) Czasem tylko jeden kawałek danego zespołu ‚ma to coś’, głównie słucham w kółko tego samego, bo (stety) robię więcej treningów tanecznych niż kettlowych ostatnio. Jeżeli będzie więcej chętnych, to sporządzę Oficjalną Listę Przebojów.

  3. ~ann

    mam pytanie bo wiem już co z moim nadgarstkiem :D juhuuuu ….potrwa to trochę ale liczę że będzie dobrze i w związku z tym mam pytanie: czy można kupić jeszcze tą płytę z rozpisanymi treningami ? (ta z której dochód miał być na buciki czy jakoś ;) ) bo jak już wrócę to…nie będzie chciało mi się przeglądać youtuba w poszukiwaniu workoutów…
    można, można pls say YES :D

    • ~ann

      aaa widzę pdf 55 trenignów ..tylko mam pytanie to są ‚suche’ rozpiski czy z linkami do ćwiczeń? (w sensie ok będzie napisane co robić jak pod każdym Twoim filmem,, ale czy będzie również link do filmiku?

      • an_ge

        Nie będzie linku do filmu, ponieważ to treningi, które nie pojawiły się na PW ;) Głównie jednak Hardstyle, więc trudno o ‚osochozi’.

        • ~ann

          a! bo jeszcze nikt tego nie napisał…. co z fonią w filmiku? czy tylko u mnie jest strasznie cicho?

  4. Witaj, jako że nie znalazłem sensownej odpowiedzi w internecie zapytam Ciebie: Trenuje Kettlem już pół roku wcześniej od zawsze coś trenowałem głównie na ogródku kalistenike – jestem wysportowany, ćwiczę ketlem 32 kg, zakupiłem 44 kg, pytanie brzmi: Czy ćwiczyć ketlem 44 kg nawet jeśli nie zrobie nim pełnych prawidłowych 20 swingsów? Czy raczej trenować do skutku nim na przemian z 32 kg aż nabiorę większej siły? Czy samo zwiększenie intensywności 32 kg sensownie pomorze mi sięgnąć po 44 kg, czy lepiej jednak przejść na 44 i stopniowo nim samym nabierać siły. Proszę o konkretną męską odpowiedź bez regułek opisanych w necie. Dzięki Dawid – przyszły mistrz

    • an_ge

      Hej Dawidzie.
      Z takimi pytaniami nie idzie się na Internety, tylko do instruktora StrongFirst. I się mu płaci ;)

      Jako że codziennie mam jeden dobry uczynek do spełnienia, odpowiem Ci najbardziej rzeczowo jak się da „przez internet”.

      1. Ciężary dopasowujemy do a) możliwości, b) ćwiczeń, c) celów treningowych.
      To punkt najważniejszy. Jako że nie znam wszystkich trzech powyższych, nie mogę Ci dać spersonalizowanej recepty na sukces. Robiąc ciężkie swingi i wariacje martwych ciągów, jesteś w stanie zbudować na tych dwóch ciężarach bardzo dużo siły i eksplozywności pod wiele innych ćwiczeń/umiejętności. Chodzi jednak o to, że musisz się określić. Top Team, większe mięśnie, mniej tłuszczu, zdrowszy kręgosłup, wspomożenie innego sportu specjalistycznego (np. strzelectwa), etc. Wszystko sprowadza się do punktu 5.

      2. Twoja technika MOŻE być lipna, zatem zwiększenie intensywności (mam nadzieje, że mówiłeś o seriach, nie powtórzeniach), nie pomoże a wręcz zaszkodzi.

      3. Przeskok pomiędzy 32kg a 44kg jest.. duży. Sugerowałabym zaopatrzyć się w 40kg i obciążniki 2kg na ręce (które oczywiście zawieszamy na tej 32kg, a nie na rękach).

      4. Twoim celem jest budowa masy mięśniowej czy większa eksplozywność? Bo to się różni w zakresach pracy powtórzeniowej. Nie za bardzo też rozumiem pułap osiągnięcia 20 powtórzeń 44kg. W każdym razie, dbaj o pełne przypięcie w każdym powtórzeniu z 32kg.

      5. Czytałeś książki Tsatsouline’a? Prawdopodobnie wszystkie biblioteki w kraju je już mają. Pamiętaj, że jednym treningiem możesz co najwyżej o dwa cele zahaczyć. Zdecyduj się więc co chcesz podnieść, bo chęć przechodzenia na większe ciężary dla samego przechodzenia, jest trochę tenteges. Jak to mówi Pavel „You want to be stronger, or you want to lift more?”.

      Pozdr.

      P.S. dzisiaj limit bezinteresownej dobroci został wyczerpany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>