5 przemyśleń na temat “Stretching for Dummies, czyli rozciąganie dla.. opornych.

  1. Ćwiczyć na pewno, ale trzeba też dobrać odpowiednią dietę, po drugie trzeba zmienić nawyki żywieniowe. Organizm potrzebuje wszystkich składników odżywczych każdego dnia. Ja znalazłam świetne rozwiązanie, nie muszę aż tak zastanawiać się co mam jeść, jem bardzo pożywne posiłki, oczywiście nadal ćwiczę, pozbyłam się już 13kg w 4 miesiące, wyglądam lepiej, młodziej. Do tego właśnie poleciła mi znajoma świetny program o którym możecie poczytać na (www.idealnafigura.com/gberes).

  2. ~Marcin

    witam gdzie znajdę te filmiki z rozciągania , a tak poza to Super stronka , od jakiegoś czasu szukałem informacji o kettlebells i wszędzie wszystko po angielsku a u ciebie wszystko objaśnione kawał dobrej roboty

  3. Jak dla mnie rozciąganie jest jednym z ważniejszych czynników jeśli chodzi o szybką i prawidłową regenerację! Jeżeli chce się zmniejszyć napięcie mięśniowe, rozluźnić je – które są spięte i zmęczone po kolejnych ciężkich treningach rozciąganie jest do tego jak najbardziej wskazane np. w połączeniu z masażem za pomocą piłek do masażu/foam rollera

    • an_ge

      Yhm. Z rozciąganiem jest tak, że znam wielu sportowców, którzy mają świetną regenerację a stronią właśnie od rozciągania i masaży. Wniosek? Jeżeli masz kaszaniastą regenerację – próbuj zgłębiać temat. Jeżeli nie – nie przyjdzie po Ciebie Fitnessowa Policja by nałożyć mandat, za nie robienie ;)

Odpowiedz na „~kasiaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>