Grafik zajęć

Strona

Jak w każdym klubie, prowadzimy zajęcia dla grup o ustalonych godzinach. Jednakże, jeżeli z jakiejś przyczyny dzień/godzina nie odpowiadają Twojemu grafikowi dnia, skontaktuj się ze mną.

Rozwijamy się dla Ciebie! Wpadnij na naszą nową salę!

Mapa dojazdu do sali IRON CHURCH ul. Zacisze 16, budynek Polo Marketu – wejście od strony baneru!

Masz tak, że chciałabyś poćwiczyć, ale jakoś tak głupio dołączać do grupy w połowie sezonu?
Albo nie lubisz grup? Ale z kolei na siłownię nie pójdziesz, bo się krępujesz?

Odsuń od siebie widmo traumy „będą się na mnie gapić i komentować”. Na sali każdy skupiony jest na swoim celu – a trenerka nie pozostawia czasu na bezcelowe błąkanie się. NIKT nie będzie Cię oceniał. NIKT nie da Ci do zrozumienia, że nie pasujesz.
Są stałe trenujące i są „świeżynki” prawie na każdych zajęciach.

Zajęcia są po to, by:
- zebrać Cię do treningu,
- pokazać JAK ćwiczyć,
- udowodnić Ci, że nie ma dla Ciebie rzeczy nieosiągalnych.

Najbardziej aktualny grafik znajdziesz tutaj: GRAFIK

cennik_pole

3 przemyślenia na temat “Grafik zajęć

  1. ~Ewa

    Cześć. Zaczęłam przygodę z kettlami przed tygodniem. I mam pytanie prosto z mostu: w ile czasu (pi razy drzwi, pomnożone przez piąte przez dziewiąte) jest się w stanie dojść do poziomu Top Team? Serio pytam. Czy jest to krzepa, która wymaga urodzenia się z kettlami i podchodzenia do egzaminu na osiemnastkę, czy też możliwy jest plan dwuletni przy skutecznej technice i regularnych treningach osoby nie będącej koksem?
    Będę po stokroć wdzięczna za odpowiedź. Pytam z ciekawości, a może też z ambicji. Zobaczę.

    • an_ge

      Myślę, że dwa – trzy – lata (w zależności co samo życie przyniesie) to realny plan!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>