STRONG GIRLS TEAM

Strona

Wystarczy, że jesteś silna! Zgłoś się pod: an-ge@o2.pl

Nie rób zdjęć „przed i po”. Wyślij śłitfocię, która pokazuje CIEBIE.

DOŁĄCZ DO KLUBU SILNYCH!

Napisz coś o sobie, by inne kobiety widziały, że nie trzeba być Boginią Fitnessu, by trenować coś CO MA ZNACZENIE, a nie tylko fajnie wygląda.

G A L E R I A

Jestem Natalia, kocham życie, dobre jedzenie i fajnych ludzi. Zajmuję
się organizacją pracy w klinice stomatologicznej. Poza tym z wielka
radością wylewam pot na sali treningowej :)
Pozdrawiam ze świata silnych kobiet…jest nas więcej :) Skąd: z podwarszawskich Ząbek
Lat: 27.
Trenuje od: czerwiec 2012
Ulubione: SWING
Nazywam się Sonia Matusewicz i pewnego dnia stwierdziłam,
że już mi się nie chce nic nie robić i wzięłam się trochę za siebie.
Najpierw różnego rodzaje fitnesy, nauka tańca. Później trafiłam na jogę
która ogromnie mi się wkręciła. Ona uświadomiła mi jak strasznie słabe mam ręce
i tak zapoznałam się z kalisteniką :)
Skąd: Wałbrzych
Lat: 24
Trenuje od: stycznia joga od ok lipca kalistenika
Ulubione: joga i kalistenika:) z innych aktywności fizycznych to hupa hoop, wrotki i narty :)
Skąd: Zielona Góra
Lat: 25
Trenuje od: wrzesień 2012
Ulubione: press, odwrócone brzuszki? no brzuszki z kettlem Od siebie:

Jestem Giga,
szukam męża…
żartowałam po co mi facet jak są KETTLE ! :D

Małe, skoczne, agresywne. Czarne i gorące. Lepsze od kawy.

Skąd: Racula
Lat: w wieku idealnym
Trenuje od: 6 lat
Ulubione: Krav Maga

Jestem Iza.
Od pewnej blondyneczki usłyszałam kiedyś
„wpadnij na kettle” hmm… czemu nie?
no i wpadłam!!! po uszy :) od pierwszego treningu
pokochałam te małe czarne cudeńka, a każdy trening
daje mi taki zastrzyk pozytywnej energii,
że na samą myśl o kolejnym – tupie w miejscu
nóżkami z radochy :)
słowo „niemożliwe”? nie – w moim słowniku już go nie ma :)
czy dam rade?
- to zalezy wyłącznie ode mnie :D wiec…. nie poddam sie!Skąd: Świebodzin
Lat: 30 ( też jestem zaskoczona :) )
Trenuje: kettlebell lipiec 2012 i
Krav Maga od 2011
Ulubione: naj naj naj… rosyjskie brzuszki :), no i turek (czy jakos tak)
Joanna. Dziewczyna z charakterem. Pasjonatka książek fantastycznych i nowinek technicznych.
Skąd: Zielona Góra
Lat: 23
Trenuje od : 2010
Ulubione: TGU i ploteczki :)
Żona, mamuśka, a przede wszystkim kobieta,
która po codziennych ośmiu godzinach spędzonych przed komputerem
zamienia kosztorysowanie na swinngowanie, chociaż raz w tygodniu…Zuz z Zielonej Góry
Lat: 29
Trenuje od: wrzesień 2012
Ulubione ćwiczenie:rosyjskie brzuchole :)
 

 

 

Aniuta

skąd: Zielona Góra,
lat: heheh, nawet moja córka dokładnie już nie wie :D,
trenuje od: kiedy zrozumiała, że nie ma nic lepszego.
ulubione: jak pot leje się po plecach – wtedy czuję, że żyję!

Paula – wesoła, energiczna, otwarta i towarzyska,
lubi spotykać ciekawych i inteligentnych ludzi z którymi jest o czym pogadać.
Na sali lubi porządnie się zmęczyć wtedy wie, że jeszcze żyje:)Skąd: z podwarszawskich Marek
Lat: 30
Trenuje od: lipiec 2012
Ulubione: Kettlebell, Spinning
Kasia, wiek: koło 18 ( co roku tylko większe koło, a impreza urodzinowa lepsza :)
Z: Zielona Góra
trenuję z kettlami od marca 2012, raz w tygodniu mierzę się również z krav maga cardio, basen
ulubione ćwiczenie: takie, którego JESZCZE nie umiem wykonać ( aktualnie pompki na kettlach)
jestem uparta, ambitna i gadatliwa
treningi dają mi siłę nawet po ciężkim dniu pracy oraz wiarę we własne możliwości.
Dzięki nim pamiętam, że jedyną osobą która może mi powiedzieć że nie mogę czegoś osiągnąć
jestem ja i wcale nie muszę słuchać
(the ony one who can tell you „you can’t” is you, and you don’t have to listen)
nic nie przeraża weterynarza!
Ślempek :) trenuję, pracuję, uczę się.

skąd: Racula
lat: 18
ulubione: kettlebell
trenowałam w tamtym roku, w tym powracam z większą siłą!

Jestem Agata, lubię nowe wyzwania i jak coś sobie postanowię to nie
odpuszczę dopóki nie osiągnę celu, kiedy ćwiczę to daję z siebie
1000% nie ma marudzenia i opierdzielania się na treningu :)
Skąd: Zielona Góra
Lat: 27
Trenuję: kettlebell od listopada 2012
Ulubione: kitesurfing i snowboard, od niedawna kettlebell
Ta na dole

Marta, jestem tak nie ogarnięta, że czytam po 5 książek na raz, marzę o skoku z bungee z 300m( dwa skoki mam już za sobą 30m i 60m).

Skąd: Racula
Lat: 29
Trenuje od: listopad 2012
Ulubione: kopniak w dupsko na Kravce :D

Ta na górze

Kasia, żona i jak twierdzi mój mąż wyrodna matka bo wieczory spędza na wylewaniu siódmych potów na sali treningowej.

Skąd: Emigrantka z Bogatyni, zamieszkała w Raculi
Lat: 30
Trenuje od: listopad 2012
Ulubione: koszykówka, siatkówka, pływanie i dzięki temu, że pot leci z tyłka Kettelki i Kravka

Jestem Weronika. Lubię seriale, książki i.. słodycze;)
Jako, że to raczej „tłuszczorodne” zajęcia, staram się też czasem nieco aktywniej spędzać czas.
Szukając czegoś dla siebie, pomiędzy siłownią a zumbą, trafiłam na Krav Magę.
Na pierwszy trening szłam z wielką obawą, że pewnie nie dam rady, bo przecież żadna ze mnie „twardzielka” ;)
Ku mojemu radosnemu zdumieniu, okazało się, że nie taki diabeł straszny, urazów ciała brak, a nastrój po treningu nie do opisania!! I na dodatek uzależnia!
Kettlebell – kolejny krok i już nie ma odwrotu;) Zacznij, a nie będziesz chciała przestać. Prawie jak ze słodyczami;p
Na co dzień jestem lekarzem, dlatego tym chętniej spędzam popołudnia odstresowując się przy pomocy kopania worka i dźwigania żelastwa!;)Skąd: Zielona Góra
Lat: 25
Trenuję od: wrzesień 2012
Ulubione: Krav Maga, Snatch
Kaja, najprościej i najbardziej trafnie:
za bardzo wrażliwa, za mało twarda, dziecinnie naiwna i głupio uparta.Skąd: Zielona Góra
Lat: 24
Trenuje od: styczeń 2013
Ulubione: zakwasy po treningu, dzięki nim czuje, że żyje ;)
Magda:). Żona, mama najbardziej pozytywnych i energicznych dzieci na śwecie :) Dzień bez ćwiczeń to dzień stracony!!!!! Uwielbiam wyzwania. Jestem uzalezniona do hardcorowych ćwiczeń, czarnej muzy i mojego najkochańszego męża ;P

Skąd: Zielona Góra
Lat: 32
Trenuje do : od urodzenia a kettlebel od pażdziernika 2012 (moja milość od pierwszego wejrzenia)
Ulubione: Kettlebell (rosyjskie brzuszki i snatch), basen, snowboard , insanity , worek + boks.

Snajperka
Rusałka prosto z bagien. Fanka wszystkiego, co dotyczy postapokalipsy, czyli filmów, książek, warsztatów i gier terenowych. Z równie okazałą kolekcją karabinów co piętnastocentymentrowych obcasów.Skąd: z poligonu
Lat: 23
Ulubione: airsoft (nie wiesz, co to? wygooglaj sobie), systemy walki wręcz, turystyka piesza, a od niedawna też: kettlebell, offroad i łucznictwo.
Gosia
Skąd: Gdańsk
Lat: 28
Pasjonatka off-roadu i wspinaczki skałkowej, po półrocznej przerwie wracam do treningów, kettla nie trzymałam jeszcze w ręku, ale po lekturze niniejszego bloga na pewno się z nim zaprzyjaźnię :)
>

 

/td

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>